۵ پاسخ

من با شیره قاطی میکنم با نون میدم بهش اتفاقا خیلی دوس داره ولی چندبار اول کم بهش دادم ببینم آلژی نداشته باشه که خداروشکر نداشت ولی شیره ارده بهتره آلرژیم نداره خیالت راحت تره

نظر گوگل این بود🤔

تصویر

من خوده بادوم زمینی رو بهش میدم مشکلی نداره.. کره اش میگن اتمیل کنیم خیلی خوبه برا وزن... خواستم ببینم اگه میدن هرکی چجور میده

دکتربمن گفت تا یکسالگی نده

چون آلرژی زاست زیر یکسال ممنوعه

سوال های مرتبط