نفخ دارم بعد شب خوابیدم خوب شدم
منم خیلی درد داشتم و دارم
من ک از اولش همینطوری بودم بعضی وقتا ک نفخو غذاها زیاد بخورم میزنه بالا😵💫
منکه اینطوری نیستم
اکثرا طبیعیه . مگر اینکه
درد ادامه دار باشه مثلاً یک ساعت درد داشته باشید
خونریزی و تب و همراه تهوع
یا همراه با درد شکمی کمر درد هم بگیرید
نفخ نداری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.