امروز خیلی درد داشتم طبیعیه؟


پهلو هام شکمم قلبم تیر مکشع

۶ پاسخ

نفخ دارم بعد شب خوابیدم خوب شدم

منم خیلی درد داشتم و دارم

من ک از اولش همینطوری بودم بعضی وقتا ک نفخو غذاها زیاد بخورم میزنه بالا😵‍💫

منکه اینطوری نیستم

اکثرا طبیعیه . مگر اینکه
درد ادامه دار باشه مثلاً یک ساعت درد داشته باشید
خونریزی و تب و همراه تهوع
یا همراه با درد شکمی کمر درد هم بگیرید

نفخ نداری؟؟

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری