منم کنارم میخابه گناه داره من میزارمش تا جایی که بدون ترس نداره بعد جدا میکنم
عزیزم یه جوری گفتی هنوز کنار ما میخوابه انگاری چن سالشه بخدا گناه دارن زود جدا بشن یه وقت میترسن لاقل بذارید یکی دوسال دیگه بگذره بعد یه سریا میگن زن و شوهر باید راحت باشن و بچه چیزی نبینه شما میتونید اونجور مواقع برید یه اتاق دیگه البته این نظر من شاید درست نباشه ولی من اصلا نمیتونم جاشو جدا کنم اونا هنوز نیاز دارن ک شبا کنار ما باشن لاقل تا چهار سالگی
من هم از روز اول تا الان کنارمه هر شب با هم میخوابیم
و همسرم جدا میخوابه 🥴من جای خواب همسرم و جدا کردم😝😉
بهتر بگم پسرم دوسالش داره میشه اون کنارم نباشه من خوابم نمی بره
من پسرمو ۳ سال و نیم بود جاشو جدار کردم دخترمم احتمالا بذارم وب ای همون سن از الان دلم نمیاد
من ۲ ساله پدر بچه رو مستقل کردم😂😂😂😂
با نهایت احترام هیچ اعتقادی به جدا کردن جای خواب بچه ندارم و به شدت مخالفم
من اصلا بدون فرحان خوابم نمیبره
جدا نکن. فقط یکم جاشو فاصله بده
یا باید شش ماهگی جدا میکردین یا بعد از۳ سالگی. الان وقتش نیس چون قطعا درگیر اضطراب جداییه
پسرم پیشم نباشه خوابم نمیبره
هزار بار بیدار میشم جاشو درست میکنم خیلی قل میخوره
نگاش میکنم
من عشق میکنم پیشمون میخوابه، پیشم نباشه خوابم نمیبره
دخترم نزدیک دوسالشه من پیشش میخابم یکم دور شن خابم نمیبره
زوده گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.