۳ پاسخ

۰۹۳۸۲۸۳۲۸۸۱شماره تماس منه عزیزم اگه شیرخشک اصاف داری برام بفرس

دختر من خداروشکر اصلا تب نکرد
توی خونه با رکابی بود
روز اول کمپرس سرد گذاشتم
روز دوم کمپرس گرم که دخترم خیلی باهاش آروم نمیشد
سر ساعت استامینوفن میدادم
روز اول هر ۴ ساعت روز دوم هر ۶ ساعت
با تب سنج همش حواسم بود تب نکنه

دخترمن اصلا تب نکرد فقط یکم بی قرار بود

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی