موقع واکسن دوماهگی تب بچه چقدر بشه خطرناکه؟

۲ پاسخ

خیالت راحت بچه اصن تبش بالا نمیره من بچه هام بیشتراز37بالانرفت تبشون همون استامینوفن از داروخونه بگیر هر4ساعت بهش بده اصلاتب نمیکنه دوبرابروزنش بده مثلا اگ 4کیلوعه نی نیمون شما 8قطره بده

از ۳۸

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی