اره عزیزم کممممم
تقریبا نرماله
وزن ۳ برابر وزن تولد
قد ۲۵ سانت از قد تولد بیشتر...وزنش کمه چون بچه ها راه میفتن لاغر میشن الان یکم وزنش بیشتر باشه بهتره ...ولی خب بچه ها الان اصلا غذا نمیخورن ...من که پیر شدم از دست دخترم ،بین این همه آدم شکمو این چرا اینجوریه ،جدیدا دهنشو قفل میکنه حتی تست هم نمیکنه😐🥺
کمه آره
غذا و شیر خوب میخوره؟
با دختر من هم وزن بوده، دخترم قدش ۷۶.۵ بود، وزن تولد ۲۷۰۰
چون پسر یکم بیشتر میشه، فک کنم نسبت به تولدش هم کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.