۴ پاسخ

کولیک دازه؟دخترمن کولیک داره بهش میدم راضی ام

اگ رفلاکس نداره اره بده

آره قطره خوبیه من به دخترم میدم خیلی خوب انگاری کولیکش کلا رفته
فقط یه چیزی دکتر وقتی برا دخترم تجویز کرد گفت حتما یک هفته رو بده بعد اگر دیدی بچه بد تر شد قطع کن گفت اولش باعث نفخ بیشتری میشه بعد از روز۳یا۴ ام که مصرف کرد کم کم بهتر میشه و همین جوری هم شد ولی ۴ روز اول هر روز بد تر میشد بعد از روز ۵ ام کم کم بهتر شد من ۲ وعده ۸ قطره ای میدم

بله بده بخوره که درد نکشه گناه داره من هم از هر نوع قطره ای که گفتن گرفتم برا کولیک باید ببینی کدومشون به بچه سازگاره

سوال های مرتبط