دکتر من اصلا آزاد سازی نمیده میگه خودش آزاد میشه این آمپولهای رحم رامستعد کیست میکنه
ولی من که برای ای یو ای نوبت دارم اخه بدون آزادسازی چطوری بفهمم که آزاد شده
من دور اول یدونه زدم ماه دومم برام تجویز کرد ولی دیگه نرفتم
بعد دکترمو عوض کردم اون بهم دوتا همزمان دادتو ی سرنگ
من ک یکی زدم
روز اول دوم پهلوم خیلی درد میکرد ولی بعدش دیگ درد نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.