۷ پاسخ

عزیزم تاده روز تاخیر هم راه داره بخاطر دیر لقاح نشکیل شدن چرااینقدرزود ناامید شدی

امیدندارم چیه بعد۱۵ ماه خدابم داد. خودسم تو۱۲ هفته کامل گرفت میدونی چ حالی دارم میدونی نشده ولی امیدداری ماه اینده بشه . ا حال منو بعد۱۵ ماه دنیام تاریک شده ۱۲ روز همش افسردم .خودتونباز خدا هودش ب موقعش میده عجله نکن زندگیو واس خودت سخت نکن . شاید بزور ازش گرفتم بچم ازم گرفت. انگستا دستا پاهاش دیدم دنیااورارشده یلحطه از جلو چشم نمیره . شاید مقدره این ماه بعدبشه

عزیزم امیدت به خدا باشه ان شاالله مثبتی
من با 4 روز تاخیر مثبت شدم

گلم ناراحت نباش ایشالله ماه بعد

من با ۹ روز تاخبر پریود شدم اینکه بدتره

مطمعنمممم

قربونت برم ناراحت نباش درست میشه ی روزیم میاد میای عکس بیبیت رو میزاری میگی باورم نمیشه

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری