از بی خوابی دارم میمیرم😞شما چیکار میکنید

۸ پاسخ

سلام شما بیمارستان میلاد زایمان کردین؟ من هم 33 هفته ام میخوام برم تشکیل پرونده بدم
انجام میدن

منم دارم میمیرم دیگه الان میخوابونمش تا غروب می‌خوابم برای خودم

منم بیدارم بااین وروجک

و منم همانند جغد تا همین الان بیدار بودم😂

همچنین 😭🥲

من بیدارم

من بچم خیلی گریه میکرد قبل جیش گفتن ختنه کنم ختنه کردم بعد الان سر آلت بچم رنگ عوض می‌کنه خاکستری سفید یکم قرمز خانما کیا بچشون اینجوری شده چکار کردین لطفاً بگین بچم خیلی اذیت میشه گریه می‌کنه

روزا نزار بخوابه شب بهتر می‌خوابه.یا وقتی خوابه شما هم بخواب

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی