۵ پاسخ

بسته به تقاضای بچه ولی خیلی کم هم نخوره. مثلا اگر‌همیشه ۳۰ تا میخوره همین رو بده و اصرار نکن بیشتر بخوره که بچه رفلاکسی میشه. حجم شیر رو کم‌کم زیاد کن اگر تقاضا داره

البته خودش اینجوری میخوره قشنگ

هر دو ساعت ۶۰

هرسه ساعت ۹۰

بستگى به در خواستش داره هر سه ساعت ٩٠

سوال های مرتبط