۴ پاسخ

آره ورم میکنه

بخدا خیلی دلم برای خودمون میسوزه. من این واکسن رو توی خارج از ابران به پسرم زدم گفتن هیچ مرافبتی بعدش نمیخاد نه تب کرد نه درد اصلا انگار نزده، تازه اونجا فهمیدم واکسنای توی ایران نسل قدیم واکسن هستن که عوارض جانبی اینحوری زیاد دارن الان تو دنبا دیگه از واکینای جدید بدون هیچ عوارضی استفاده میشه، خود من الان باید شیمی درمانی کنم مجبور داروهای به دردنخور ابران رو استفاده کنم با کلی عوارض

آره طبیعیه....کیسه آب گرم بزاز

اره ورم میکنه

سوال های مرتبط