شما بیجا میکنی ک دلت میخواد دوقلو بیاری! میدونی چقدرررررر سخته! ن حتی تصورشم نمیتونی بکنی بچه عروسک نیس هزااااار تا زحمت داره اونم دوقلو ک ادم از همه چی میفته ن سلامتی برات میمونه نه اعصاب
واقعا خندم میگیره هرکی میگه دوقلو میخوام فقط همین ! نمیگم نیار فقط میگم بیار تا بفهمی چقدر سخته !
عزیزم به استرس هاش و نگرانی هاش ، دردهای وقت و بی وقت ، تنگی جای بچه ها ، ریز بودنشون ، احتمال زایمان زودرس و... همه اینا حسابی فکر کن
واقعا سخته مخصوصا دست تنها باشی روانی میشی
فرسوده میشی با دوقلو
آدم دوتا بیاره
با فاصله بیاره
که هم بتونه بهتر رسیدگی کنه
هم استرس و نگرانیش کمتر باشه
چرا چیزیش بشه ؟؟
یعنی چی طبیعی نیس؟
وااااااا ،،هرکسی اختیار خودشو زندگیشو داره ،این چه حرفیه
هیچیشون نمیشه
ما با ای وی اف دوقلو اوردیم
بارداریش نیاز ب استراحت بیشتری داره
بعدشم باید کمکی داشته باشی
ولی خوبیش اینه که باهم بزرگ میشن میرن پی کارشون😅
خیلی سخته
بارداری پراسترس و پرخطریه
عزیزم با دکترت مشورت کن
اتفاقی نمیافته اگر باردار شدی مثبت فکر کن و پیش برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.