۵ پاسخ

ویبره حرکت بچس.شکمت هم چون‌داره جا باز میکنه پوستش انگار درد داره کش میاد

ویبره فکرکنم سکسکه بچه اس🤦🏻😅
رحمت اگه تیربکشه و درد خفیف تغییر فرم میده

اینا انقباض نیست عزیزمن
اون ویبره ای که میگی نی نی کوچولوته 🫠
درد رحم و زیرشکم توی هفته شما طبیعیه
منم هم هفته شما بودم داشتم

این ویبره حرکت بچته

نه عزیزمم
انقباض مثل درد پریود هست
میگیره و ول می‌کنه و اینکه شکمت شل و سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی