خانما هنوز به غیر از حساسیت سینه هیچ علایم دیگه ای ندارم طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

نگران چی هستین طبیعیه چند وقت دیگه که ویار شروع شد حسرت این روزا رو میکشین . لذتشو ببرین 😒

طبیعی هست من سر دو بچه قبلیم هیچ علایمی نداشتم اما این سری حالت تهوع دارم

منم نگران شدم

طبیعی است

منم همینم

منم همبنم

منم همینم

سوال های مرتبط