۹ پاسخ

ن بخور گناه داره بچه

چون گرمیه شاید میگن خوب نباشه
شما با ادویه جات گرم کمتر‌درست کن که‌خدایی نکرده لکه‌بینی نده

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

در حد چند قاشق چیزی نمیشه عزیزم

بخور امازیاده روی نکن

من شنیدم میگن الان بخوری دهانه رحم بازمیشه بازم بپرس از کسایی ک تجربه شون بالاس مثل مامانی کسی

نه اگر زیاده روی نکنی هیچی نمیشه

چرا بد

ن منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری