ن بخور گناه داره بچه
چون گرمیه شاید میگن خوب نباشه
شما با ادویه جات گرم کمتردرست کن کهخدایی نکرده لکهبینی نده
اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
در حد چند قاشق چیزی نمیشه عزیزم
بخور امازیاده روی نکن
من شنیدم میگن الان بخوری دهانه رحم بازمیشه بازم بپرس از کسایی ک تجربه شون بالاس مثل مامانی کسی
نه اگر زیاده روی نکنی هیچی نمیشه
چرا بد
ن منم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.