۲ پاسخ

دخترم یک ماهی میشه با صبحانه خوردن لجه خیلی کوچولو نون میخوره سعی میکنم بهش میوه رنده شده یا موز اینا بدم
چون الرژی داره کلی ممنوعیت غذایی داریم
و این سخته
ولی خوب براش سوپ میزارم ناهار و شام میخوره جلو تر غذا خودمون بهش میدم. بعدم خودمون میخوریم میشونمش تو ظرفش ی تیکه مرغ سیب زمنی هویچ پخته ی چیزی میزارم خودش بخوره لذت ببره یاد بگیری و ب زندگی من گند بکشه 🫣😁

فرنی
تخم بلدرچین یا مرغ
میان وعده سیب
بیسکویت مادر
حریره بادام

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی