۴ پاسخ

ببین من پسرم نان ای‌ار میخورد ولی رفلاکسش خوب نمیشد فقط وقتی بهش امپرازول میدادم تا اونو میخورد بهتر بود تموم که میشد باز برمیگشت رفلاکسش. خیلی اتفاقی شیرشو تغییر دادم و ببلاک ای‌ار بهش دادم رفلاکسش کامل قطع شد. البته که دکتر گفت تا یک‌سالگی باز باید ای‌‌ار بخوره. اما دیگه بالا نمیاره اصلا.

من تا پنج ماهی شربت فاموتیدین دادم دیگه ندادم ولی از اول شیرش ای آر بود یکبار تو‌ شیش ماهگی شیرشو عوض کردم ساده دادم بهش دیدم باز میاره بالا ، دکتر کفت ممکنه حتی تا یک سالگی هم رفلاکسش باشه دیگه از اون موقع هم باز دارم ای آر بهش میدم ، با شیر ای آر بالا نمیاره

گلم میدونم سخته، اعصاب واسه مادر نمیمونه، اما نی نی هم اذیته، ممکنه از زیاد دادن باشه؟

تا ۱۸ ماهگی کاملا خوب میشه پسر منم هنوز داره

سوال های مرتبط