۷ پاسخ

دختر من باز پی پی رو میشینه ولی جیش سر پا یک ماه ونیم گرفتم از پوشک ،🫠🫠

اولا میترسن باهاش بازی کن بگو میخاد بره پیش مامانش
بخاطر اینکه فک میکنن ی عضو از بدنشون میافته این حس و دارن

پسر منم یبار اینطور کرد ولی گفتم که باید بشینی و دیگه تکرار نکرد نزار عادت کنه حتی جیش هم سرپا نمیکنه

پسر منم همینجوری بود دستشوییش که میمومد هول میکرد بلند میشد ایستاده دستشویی میکرد
یک دوبار نذاشتم بلند شه سرشو گرم کردم
الان نشسته دستشویی میکنه

فکر کنم طبیعیه هست توی این سن پسر منم همینه تازه قبلشم کلی هول میکنه میترسه همش میدوعه اینور اونور

پسر منم ...راه حلی پیدا کردی بهم بگو

پسر منم اولش اینجوری بود بعد چند روز دیگه نشست

سوال های مرتبط