۸ پاسخ

باور کن تو نسخه دوم امیررضا رو به دنیا آوردی 🤐

شلوارشو بکن ببرش جلو سنگ دستشویی بشینه با مای بی بی بعد مای بی بیشو باز کن پی پیشو جلو چشمش بنداز تو سنگ بگو اء پی پی ناراحت بود تو اینجا باید بشوریم بره پیش دوستاش خوشحال بشه ؛ آبو بگیر با پی پی بای بای کن بگو بای بای پی پی برو تو چاه برو پی پی بوگندو پیش دوستات
بعدم خودشو بشور
چندبار اینکارو کن ترسش بریزه و بفهمه تو پوشک نباید بکنه
بعد دوبارم خودت بشین سرسنگ بشورش بعد بگو اء منم پی پیم داره میاد و جلوش بکن 🫣🤢🥴

پسر منم ایستاده پیپی میکرد،بعد چون میریخت به پاهاش بدش میامد دیگ دید بشینه نمیزیزه بهش دیگ میشینه😁

اول باید یبوستشو رفع کنی،،،زوده ۲سالو ۶ماه انجام بده

دختر منم همینه.پیدرولاکس دادی؟؟

من تو مرحله ترک پوشکم دخترم اصلن خطا نمیده هم پی پی هم جیش رو میگه ولی با پی پیش خیلی داستان داریم یوبست شده گریه میکنه براش شعر میخونم عروسکشو میارم میشینه الکی آشغال میندازم میگم نی نی پی پی کرد تا بلاخره از ذوقش کارشو میکنه

خب عزیزم یبوست

الو، شربت خاکشیر، میوه زیاد بده
شکمش با روغن زیتون چرب کن

پسر منم همینه زوده خب امادگی نداره من یادمه خواهرزاذم تا ۴سالگی پوشک داشت🤣

سوال های مرتبط