۳ پاسخ

شک نکن تا توی شلوارش پی پی نکنه و چندشش نشه که یاد نمیگیره
اونی هم که میگه بچم بدون خطا از پوشک گرفتم فقط بلوف میزنه
همینجا خیلیا گذاشتن بچشون از سه سال بیشتر بشه ولی قشنگ میبینم بدتر شده براشون و بیشتر لجبازی می‌کنه
بهترین زمان از پوشک گرفتن دو سال و نیمگی هست که از دوسال شروع کنی باهاش کار کنی با قصه با داستان
گاهی ببریش تو سرویس جیش کنه باز پوشک کنی کم کم یاد میگیره

واااای

میکنه دیگه ۹۰ درصد بچها چندبار خطا دارن تا یاد بگیرن

سوال های مرتبط