عادتش بده چون من شنیدم کامل تخلیه نمیشه
وای تو روخدا عادی نکنید یعنی چی
ایستاده اصلا خوب نیست
واین عادت همیشع باهاش میمونه
فکر کن هر جا بری بزرگ بشه سرپا جیش کنه به همه جا میپاشه
نجس کاری
دختر من ایستاده جیش میکنه 😂😐 اون ک پسره
پسرای منم نمیشینن
فک نکنم پسر بچه ای باشه ک بشینه
ایستاده راحتتره پسرمنم همینه
ایستاده که بهتره 🥴
چیمیشه مگه پسر منم ایستاده جیش میکنه
عب نداره خوب میشه پسر من اوایل از پوشک گرفته بودمش ایستاده پی پی میکرد 🤣 بعد خوب شد خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.