۸ پاسخ

پسر منم کلا ایستاده اصلا نمیشینه

ایستاده نبر. بگو بشینه

پسر منم گاهی میشینه گاهی ایستاده تازگیا برا پیپی میشینه

دختر من نزدیک ۳۵روز گرفتمش جیش ایستاده ولی برای پی پی میشینه کامل هر چی هم براش توضیح میدم با عروسک بهش میگم ولی جیش ایستاده ،😢😢😢

آره خب ایستاده ادرار کامل تخلیه نمیشه و باعث عفونت میشه

جالبیش اینه پسر من هم جیش هم پی پی رو ایستاده انجام میده

ولی پیپی میشه

پسرم من ایستاده جیش میکنه

سوال های مرتبط