۹ پاسخ

همسرم میگه مثانه کامل تخلیه نمیشه ایستاده

خب غریزع پسر اینجوریه سرپا جیش کنه 😅

دختر من یک‌ماهه گرفتمش از پوشک ایستاده جیش می‌کنه گاهی نشسته ولی پی پی نشسته با اینکه بار ها بهش گفتم با عروسک بهش یاد دادم ولی هم حس میکنم براش جالبه فعلا هم عجله می‌کنه و تمرکزش رو ایستاده بیشتره یکم بزرگتر بشه درست میشه

فعلا زود بذار اروم آروم یاد میگیره خودت بشین یادش بذه دستتو بذار ۹لو خصوضیت

سعی کن از اول درست یادش بدی وگرنه تا مدتها اینجوری جیش میکنه مورد داریم کلاس 4 هنوز ایستاده جیش میکنه

چ کاکتوس خوشگلی
چ گل خوشگلی داده🫠🫠

این عادت باهاشون میمونه؟یا یکم بزرگترشه درست میشه؟

منم سه چهار روزه بازش کردم ایستاده میکنه فعلا نمی‌خوام براش سخت بگیرم ولی همونجا بهش میگم مثل من بشین بکن
ولی دوسداره ایستاده بکنه😐
باید توالت فرنگیشو بیارم بذارم دسشویی شاید نشست

مشکل ماام هست بهش میگم بشین نمیتونه تمرکز کنه جیش کنه😣😂

سوال های مرتبط