۷ پاسخ

سخترین چالشه از‌ پوشک‌گرفتن من بیشتر از دوماهه درگیرم

اوووف منم تو این مرحله مذخرفم ینی کامل انگیزه خودکشی دارم از دستش
دو هفته بود روزا عادتش میدادم الانم ۴ روزه اصلا پوشکش نکردم از دیشب اصلا همکاری نمیکنه قبلا بهتر بود دیوونه شدم بخدا

روزای اول خیلی سخته

عزیزم بچه آمادگی نداره خب
من ۳بار اومدم از پوشک بگیرمش هر ۳بار آمادگی نداشت کنسل کردم
همین طوری هر ۳دیقه ۳دیقه اندازه چند قطره جیش میکرد همکاری نمیکرد و....
آخر سر گفتم ب جهنم شده تا۴سالگی پوشکت میکنم تا خودت بگی
الان خداروشکر گوش شیطون کر ۲هفته هستش ک میگه و خیلی خیلی راحت تر از۳سری قبل بود چون خودش خواست

دختر منم داره کم کم آمادگی پیدا میکنه برای گرفتن
موفق باشی عزیزم

خیلی سخته تا یک هفته

صبور باش چند روز اول خیلی سخت میگذره

سوال های مرتبط