آمپول ریه زدید مشکلی نداشتید؟

۴ پاسخ

آمپول چه کسایی میتونن بزنن؟

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

نه اصلا...فقط گرگرفتگی و تنگی نفس داشتم و ضربان قلبم بالارف کمی ک قابل تحمل بود

من یه کم پادرد شدم و بدنم گر میگرفت
حرکات بچه هم کم میشه یه کم اعصاب خرد کنه وگرنه چیز خاصی نبود اگه قند داری باید بستری بشی اگه قند نداری باید تا ۴روز رعایت قندی کنی چون قند رو میبره بالا

سوال های مرتبط

مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی