فرزندپروی#شیرخشک#پوشک#آنومالی#

تصویر
۷ پاسخ

من این مدل خریدم اصلا هم قدیمی نمیشن

تصویر

ببین اینا هم نمیشکنه هم همیشه مد هست من پارسال عید۴۸۰۰دادم چهار تاش

تصویر

الانکه باز استیل مد شده
ولی خو اگ بخای با مد پیش بری همیشه باید در حال خرید باشی..چیزی ک بع دلت میشینه رو بخر

نه هیچکدوم خوب نیست ازین تمام چوبها بگیر

اون‌ممکنه بشکنه بیفته چوبی همیشه مده

ظروف چوبی بگیر هیچوقت دمده نمیشه هم شیکه هم باکلاس فقط یکم گرونه که تیکه تیکه هر سری بردار

منظورم ایناس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان Diako مامان Diako ۲ سالگی