#فرزندپروی#پوشک

تصویر
۵ پاسخ

پارسال ماشین ما رو کرج جلو خونه خواهرم دزدیدن.لختش کردن سه چهار روز بعد گذاشتن ی گوشه.پیگیری هم هیچ نتیجه نداشت.مال شما هم همینجور میشه.متاسفانه خالیش میکنن میزارن براتون ی جا

خدا بگم چیکارشون کنه میگن مملکت بی در و پیکر شده هر کسی هر غلطی میخواد می‌کنه

ای بابا کدوم طرفید

عجب ..خدا لعنتشون کنه ...چه جوری شده دراش قفل اینا نبود

انشالله به زودی پیدا بشه عزیزم
خدا لعنت کنه این دزدای خدا نشناس رو

سوال های مرتبط

مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی