فرزندپروری فرزندپروی فرزندپروی
👇👇👇👇

تصویر
۴ پاسخ

اگه سختته و ممکنه نرسی سوپ دیگه درست نکن.همون زرشک پلو خوب و کافیه

سالاد نتونستی هم درست نکن وقت گیره

البته من کلا خیلی سخت نمیگیرم

من به جان استرس فردارو گرفتم

سوال های مرتبط

مامان Diako مامان Diako ۲ سالگی
مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی
مامان جوجه ها🐣🥺💛 مامان جوجه ها🐣🥺💛 ۲ سالگی
مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ مامان برفی جون🇦🇫 ❄️ ۲ سالگی
مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی