مرغارو سرخ کن دوطرفشو قششنگ بعد پیاز فراووون عسلی کن بهش دوقاشق سس مایونز بزن مرغاتوبچین اب بریز یذونه ذغال دم کن بذارش رو مرغت بعد یکم روغن بریز روش درمرغتو ببند زیرش کم دمکنی بذار عالی میشه
مزه خیلی خاصی داره
خوشمزش ولی زیادش خوب نیست بخاطر دود ذغالی که میره روش
من خیلی دوس دارم خیلی خوشمزه میشه،البته مونده به ذائقه
من خوشم نیومد
من ک خوشم نیومد
خوردما میدونمم چطوری درست میشه نمیتونمتوضیح بدم😂
منم دیدم درست نکردم ولی خواهرشوهرم مرغ دودی خورده بود بدون سس مایونز میگفت خیلی خوشمزه شده بوده نمیدونم من نخوردم تا حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.