۵ پاسخ

سال گذره میگن سال خوش یمنی هست سال مار که برای ما ایرانیا نساخت ایشالا اسب پر از نیکی باشه برای مردم کشورم هر سیاست مداری هر غلطی میخواد بکنه مهم نیس فقط مردمم سالم باشن و کشورم همینجور ایران بانو بمونه

...اسب

فک کنم اسب

سال اسبه

مار به بود همش نیش خوردیم
مثل اسب ندوییم خوبه😂

سوال های مرتبط

مامان Diako مامان Diako ۲ سالگی
مامان نوید👶🏻🐣 مامان نوید👶🏻🐣 ۲ سالگی