تو دوره هفتگی گهواره میزنه اینارو طبیعی دیگه
وای اره من وحشی و داد بیداد میکنم
منم همینطور🤣🤣🤣🤣🤣خدا رحم کرد شوهرم رفت سرکار هفته بعددمیاد🤣🤣
آره عادیه بخاطر بهم ریختن هورمونهاست
من هم همان گونه هستم😊
من روانی شدم
قودااا🔪🔪🔪🔪فاطی کماندو وارد میشود اییییه🔪🔪😂😂😂
عزیزم عادیه من با اینکه کل عمرم کسی نازمو نکشیده الان برا همه چی انتظار دارم
گریه خوبه
من وحشی شدم😂😂😂
تو بهونه گیر آرومی من عصبی وحشی
کلا قاطی کردم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.