۹ پاسخ

تو دوره هفتگی گهواره میزنه اینارو طبیعی دیگه

وای اره من وحشی و داد بیداد میکنم

منم همینطور🤣🤣🤣🤣🤣خدا رحم کرد شوهرم رفت سرکار هفته بعددمیاد🤣🤣

آره عادیه بخاطر بهم ریختن هورمونهاست

من هم همان گونه هستم😊

من روانی شدم
قودااا🔪🔪🔪🔪فاطی کماندو وارد میشود اییییه🔪🔪😂😂😂

عزیزم عادیه من با اینکه کل عمرم کسی نازمو نکشیده الان برا همه چی انتظار دارم

گریه خوبه
من وحشی شدم😂😂😂

تو بهونه گیر آرومی من عصبی وحشی
کلا قاطی کردم 😂

سوال های مرتبط

👩🏻‍🍼ane 👩🏻‍🍼ane قصد بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری