۴ پاسخ

چند ردز پیش رفته بودیم مطب چکاب دکترشم یکی از دکتر ان ای سیو بیمارستانه گفتم یکی از قل ها غلت میزنه یکی نه چرا گفت اوتی که میزنه زودتر میزنه اون یکی اصلا دیر نکرده صبر کن به وقتش

نه عزیزم..هنوز خیلی وقت داره نگران نباش😉

عزیزم بذارش روی بالش از روی بالش راحت تر قل میخورن و کم کم یاد میگیرن

نه دیر نکرده بعضی بچه ها عمل کردشون ضعیفه
دختر من فقط غلت‌ میزنه دریغ از تلاشی برای چهار دست و پا

سوال های مرتبط