چجوری باید شروع کنم بچمو ازمابیبی بگیرم ؟

۳ پاسخ

کلا پوشکش نکن مرتب ببرش دسشویی سرپاش کن شبا هم قبل خواب ببرش جیش کنه
دم صبح یا وقتی واسه اب بیدار میشه هم ببرش
واسه پی پی هم هر وقت ژستشو گرفت ببرش

یهوبازش بذاروهرچنددقیقه یه بارببرس دستشویی

واسش داستان بگو کلیپایی که اموزش میده براش بزار یکی دوبار با خودت ببر هی بهش بگو که وقتی جیش داری پی پی داری باید بری دستشویی چیزایی مثل برچسب اینا دوس داره براش بخر که هر دفع واسه تشویقش بدی بهش یکی دوهفته ام باید خونه باشی تا یاد بگیره قید خونه فرش اینارم باید مدتی بزنی اولاش هم خیییلی خطا دارن نباید داد بزنی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ سالگی
مامان قلب خونه(شاهان) مامان قلب خونه(شاهان) ۲ سالگی