هم هفته های من شما درد دارین من هیچ دردی ندارم ولی شکمم اومده پایین🥲

۴ پاسخ

باز من درد دارم ولی هنوز پایین نیومده ☹

من ۴۱ هفته بدون هیچ دردی رفتم بستری شدم

درد دارم ولی نامنظم
سه سانتم، بیمارستان میگه باید 4 بشی بستری کنیم🤧

منم درد نداشتم رفتم زایمان کردم

سوال های مرتبط