خانوما آب هویج خطر داره بخورم

۸ پاسخ

من خیلی اب هویچ میخورم حتی امروز هم خوردم

یس ممنوعه

بله نباید بخوری داخل هفته های پایین داخل خوردن هویج هم یکم احتیاط کن در هفته یکی دوتا اشکال نداره

بله نباید بخوری مثل جگر هست ویتامین Aبالا داره و ممکنه خدایی نکرده باعث سقط بشه

بله

بله ویتامین Aزیادی داره که باعث سقط میشه

سلام عزیزم آره نخور خیلی طبعش گرمه دور از جون باعث سقط میشه

بله ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری