۷ پاسخ

یه چکاب بده یا کلسترول خونت رفته بالا یا قندتیهویی رفته بالا

من همه انگشتامه وقتی زیاد کار میکنم اینطوری میشه

منم از بارداری اینجوری شدم.
الان نوک انگشتای دست چپم بی حسه.
بعدبارداری رفتم نوار عصب گرفتم
گفتن بخاطر تورم دستت تو بارداری کانال عصبش تنگ شده
هرموقع درد داشتی بیا عمل کن
من هروقت سنگینی بلند کنم درد میگیره دستم.

نه بابا مال این امپول بی حسی سگه ...من همه چی باهاش تجربه کردم

من شست پام اینطوری بود

من قبلا این مشکل و داشتم ولی پیگیری نکردم خودش خوب شد

ممکنه عصبش تحریک شده باشه

سوال های مرتبط