۷ پاسخ

من دخترمو‌چند بار با خودم بردم سرویس قشنگ یادگرفته

خب زوده دیگه

الان یه چی بگی ملت گارد میگیرن
زوده بچه باید خودش جیشش بگه

این یعنی هنوز امادگی نداره

پسر منم اولا همینطور بود مرحله بعدیش میبری دسشویی نیم ساعت باید بمونی تا جیش کنه مرحله بعدی یکی درمیون جیششو میگه خودتم که هر چهل دقیقه ببرش یاد میگیره منم تو این مرحلم

خیلییی زوده حداقل یسال دیگ صبر کن .‌پسر و دختر نداره عزیزم بخاطر حرف بقیه بچه رو اذیت نکن

زوده هنوز

سوال های مرتبط