۸ پاسخ

شاید دل درد داره

با شیرت کمه یا باد داره

شاید بادگلو داره
وسط شیر خوردن یبار بلندش کن بادگلوشو بگیر ببین درست نمیشه.
پسر منم گاهی اوقات همینجوری میشه بلندش میکنم بادگلو میزنه بعد دیگه درست شیر میخوره

تو روز شما شاید جهش رشدی باشه باهاش مدارا کن

شیرت کمه

فشار شیرت زیاد نیست اگه نیست یا دل درد یا رفلاکس

دلدرد

احتمالا کولیک داره بچه منم همینه 😔

سوال های مرتبط