۵ پاسخ

الکساندرایت کندلا

کندلا

نابلکس ۲۰۲۱ خوب بود برای من. الان بعد زایمانم نرفته بودم باز شروع کردم.
این رولیا خوب نیست شاتی خوبه.

من ۱۱ سال پیش لیزر کردم الکساندر بود فکر میکنم از این شاتیا
خیلییی راضیم یکم درد داره ولی از بقیشون بهتره
الان فقط هرچند ماه یبار میرم شارژ البته از بعد زایمان نرفتم اصن

فقط فقط شاتی

دستگاه کندلا من میرم ....

رولی نتیجه نمیده و بازگشت داره

سوال های مرتبط