کسی می‌دونه هزینه سزارین تو بیمارستان دولتی چقدرع؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

راستی اسم بچت آراد ب آرن هیراد میاد

انگار بامن دعوا داشتن

بهش میگفتم داری بد میزنی
موادش رفته سمت پهلوم میگفت تو حرف نزن

دولتی رایگانه از بچه دوم وقتی اولی سزارین شدی ولی میگفتن دکتر شیفت انجام میده و نمیشه دکتر انتخاب کنی ،اینجا من پرسیدم اینجوری بود

اینجا کوثر با بیمه 2میگیره بدون بیمه 15

من تا زندم دیگه پامو حسین پور نمیزارم

شاید برای تورو اینکارو نکنن

بد شوهرم اونجا دعوا گرفت تو بیمارستان
از ساعت ۱۰نیم ظهر منو آوردن تو بخش
تا ساعت ۱۰ شب تو تخت دراز کش بودم
کمرم خشک شده بود از پس امپول اشتباهی میزدن نمیتونستم تو کمرم وایسم ساعت ۱۰ شب سوند کشیدن نمیتونستم حرکت کنم گریه میکردم

بچه اول اگه باشه دولتی سزارین نمیکنن

من حسین پور ۴ماه پیش سزارین کردم
۵۰۰تومن با بیمه
آزاد ۱۶۰۰

من بارداری قبلیم سزارین دوم بودم . یکسال و هفت ماه پیش بیمارستان دولتی رایگان بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ساشا مامان ساشا هفته سی‌وچهارم بارداری