۵ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش و همش خونه باش و مراقبش
بچه من یکم تب کرد که پاشویش کردم و پاراکید رو سر ساعت دادم
تا ۴۸ ساعت هم حموم نبردم

حتما پد ضد تب از سیسمونی فروشیا بخر خیلی به دردت میخوره. محل واکسن اصلی و تا شب با کف دستت محکم فشار بده تا گوله نشه بچه اذیت شه. اینجوری کمپرس ای سرد و گرم هم نیاز نیست.

ایشاللع اذیت نشه دختر من اذیت نشد خیلی راحت بود تبم نکرد

پاهاش درد میگیره خیلی ببند که زیاد تکون نده

عزیزم استرس نداشته باش
انشالله ک ب خوبی میگذرونه
برا پسر من یکم سنگین بود واکسن ۴ ماه
شب ش تب کرد

سوال های مرتبط