اصلا استرس نداشته باش و همش خونه باش و مراقبش
بچه من یکم تب کرد که پاشویش کردم و پاراکید رو سر ساعت دادم
تا ۴۸ ساعت هم حموم نبردم
حتما پد ضد تب از سیسمونی فروشیا بخر خیلی به دردت میخوره. محل واکسن اصلی و تا شب با کف دستت محکم فشار بده تا گوله نشه بچه اذیت شه. اینجوری کمپرس ای سرد و گرم هم نیاز نیست.
ایشاللع اذیت نشه دختر من اذیت نشد خیلی راحت بود تبم نکرد
پاهاش درد میگیره خیلی ببند که زیاد تکون نده
عزیزم استرس نداشته باش
انشالله ک ب خوبی میگذرونه
برا پسر من یکم سنگین بود واکسن ۴ ماه
شب ش تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.