حالا شایدباورت نشه من احساس میکنم زود میگذره،هنوز فامیل نمیدونن حاملم...هنوز احساس میکنم شکمم کوچولوهس
منم بخدا 🥲♥
ازماهم این ماه خیره شدهنمیخادبره خستمون کرد سنگین شدم ناجور
من ک دکترم میگ ۳۶ نهایت سزارین میکنم یا ۳۵ حالا من اصرار نه ۳۷ یا ۳۸ سز کن
کاش واقعاا زود بگذره ولی نمیگذره مخصوصاا من که تنهامم دور از خانواده روزی صدبار میایم گهواره میبنمش میخونم
من بهش فکر نمیکنم و عجله ندارم. فعلا جاش خوبه . میدووونم انشالا دنیا بیاد دست تنها با سه تا بچه کارم درومده.😂😂
فک کنم فقط منم ک عجله ندارم آخه دخترم هنوز خیلی کوچیکه
صبر داشته باش عزیزم
ان شاءالله وقتی به دنیا بیاد دلت خیلی واسه دوران بارداری ولگد هاش تنگ میشه
اینم میگذره الهی به خوبی وخوشی برامون بگذره
بنظرم سی به بعد چون دیگه زیادی چشم انتظاری خیلیییی دیرتر میگذره🤣 هر هفته یکسال
اصن ب بارداری فکرنکن ببین چطورمیگذره🥲من ناخاسته باردار شدم از بارداری فراری بودم.دیگه ن بهش فکرکردم ن خودمو درگیرش کردم.اصن نفهمیدم چطور امروز رفتم تو9ماه و زایمان جلورومه
منم 🥺🥺
باز جلوتر از منی😂
منم منم 🥲
وای منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.