۱۷ پاسخ

مخصوصا استراحت باشی جای نتونی بری

من خسته نشدم ولی همش دردای مختلف دارم این کلافم کرده ....بچه کوچیکم دارم سخته دوست دارم همیشه یکی کنارم باشه چون اصلا نمیتونم زیاد کارامو انجام بدم

این هفته ها واقعا داره کند میگذره منم خیلی ذوقشو دارم شبا خواب میبینم تو بغلمه تا اول هفت ماهگی و نفهمیدم چطور رفت ولی از الان ب بعدش کند داره پیش میره

ما ابانی ها چیکار کنیم حالا این پنج ماه انگار پنج ساله ☹️

خیلی دیر میگذره من تو ماه ۶ موندم تکون نمیخوره

منم شهریورماه زایمان میکنم واقعا سخت میگذره دلم میخواد چشمامو ببندم و باز کنم بچم تو بغلم باشه

منم دلم‌شهریورمیخاد

اره دقیقا منم همینم

وای اررررره
انتظار خیلی سخته

چندشهریور عزیزم انگار باهمیم من ۱۷ شهریورم

اره واقعن

پووووف منم دلم میخواد زودتر مرداد برسه🫠

منم شهریورم
چند شهریور؟

از شما هنوز خیلی مونده زیاد بهش فک نکن

سونو رشد رفتی!؟

اوووف واقعا نمیگذره اصلا

خیییییلی

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری