کسی ۳۶هفته ۲زوز اینا زایمان کرده ؟بچه دستگاه میره نوای هفته ها؟

۵ پاسخ

زنداداشم 35هفته و 6روز زایمان کرد برادرزاده بخاطر غدد مکشش که بلد نبود شیر بخوره 5روز دستگاه بود بستگی به بچه داره

توی این هفته بچه کامل اونکه دستگاه می رود برای مشکل تنفسی هست که زود برطرف میشه

من ۳۶ هفته زایمان کردم بچم ۳۵۰۰ بود چهار روز دستگاه بوو

اصلا دستگاه نمیخواد کامل

من ۳۶هفته ی روز زایمان کردم بچم دستگاه هم نخواست وزنش ۲۵۰۰هم بود

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی