من صبح زدم شبشم رفتم مهمونی🤣
واکسن دردناکیه
پاهاشون خیلی درد میکنه
تب ولی نمیکنن زیاد
بخاطر دردش ۴ ساعتی قطره استامینوفنشو بده
من قنداقش کردم که پاهاشو تکون نده زیاد
من دیروزصبح واکسن زدم شبش هم بردمش خیابون خداروشکر خوب بود فقط ظهرپاهاش دردمیکرد پاهاشوبستم هی حوله گرم گذاشتم سرچهارساعت قطرشوحتمابده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.