۳ پاسخ

من صبح زدم شبشم رفتم مهمونی🤣

واکسن دردناکیه
پاهاشون خیلی درد میکنه
تب ولی نمیکنن زیاد
بخاطر دردش ۴ ساعتی قطره استامینوفنشو بده
من قنداقش کردم که پاهاشو تکون نده زیاد

من دیروزصبح واکسن زدم شبش هم بردمش خیابون خداروشکر خوب بود فقط ظهرپاهاش دردمیکرد پاهاشوبستم هی حوله گرم گذاشتم سرچهارساعت قطرشوحتمابده

سوال های مرتبط

مامان 🩵سپهر💎 مامان 🩵سپهر💎 ۱۳ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۵ ماهگی