۲ پاسخ

عزیزم ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی دیگه چیزی نمونده
بچه اولتون دستگاه رفت،

عزیزم چیزی نمونده تحمل کن تو قوی هستی تا اینجا راه با نینی خوشگلت پشت سر گذاشتی

سوال های مرتبط