منم ۳۹ هفته ۵ روز شده بودم دردی نداشتم رفتم دکتر ماینه کنه نگاه کنه که دهانه رحمم باز شده یا نه وقتی ماینه کرد گفت ۵ سانت بازی برو بستری شو
شبش بچم دنیا اومد منم طبیعی بودم .
خودم شوکه شده بودم ۵ سانت باز بودم دردی نداشتم 😂😑به هرکی میگم هنگ میکنه
زوده که
۳۹ به بعد میشه
تا ۴۰ هفته وقت داری 🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.