۳ پاسخ

منم ۳۹ هفته ۵ روز شده بودم دردی نداشتم رفتم دکتر ماینه کنه نگاه کنه که دهانه رحمم باز شده یا نه وقتی ماینه کرد گفت ۵ سانت بازی برو بستری شو
شبش بچم دنیا اومد منم طبیعی بودم .
خودم شوکه شده بودم ۵ سانت باز بودم دردی نداشتم 😂😑به هرکی میگم هنگ میکنه

زوده که
۳۹ به بعد میشه

تا ۴۰ هفته وقت داری 🤗

سوال های مرتبط

مامان ☆ گل پسر ☆ مامان ☆ گل پسر ☆ ۵ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد