۵ پاسخ

عزیزم لج بازی نمیونه دندوناش میخواد در بیاد حرصشو در میاره لثه هاش میخاره داره اذیت میشه بچه الکی که گریه نمیکنه یه مشکلی هسا

اصلا بچه ی ۶ ماهه نمیفهمه لج بازی چیه، هنوز مفهومش رو یاد نگرفته، مطمئن باش مال دندونشه که واقعا هم پروسه دردناک و سختیه، شما فکن لثه داره پاره میشه از توش یه چیز سخت و سفت میاد بیرون، اونم نه طی یکی دو روز، بعضا ممکنه چندهفته طول بکشه. ضمنا درد دندون و لثه مثل همه ی دردا شبا بیشترو شدیدتره ! اگر دندونم نباشه قطعا بچه اذیته که گریه میکنه، درخواستشون برای بیرون از خونه بودن بخاطر کنجکاوی شدیده و تمایل زیاد به بغل بخاطر اضطراب جداییه…

وای دقیقااااا انگار از زبونه من گفتی..من امروز از وسط مهمونی اومدم خونه انقد که بچم گریه کرد دلم میخپاس گریه کنم ..شوهرم نبود مادرشوهرم زحمت نکشید یکم کمکم کنه واقعا پوستم کنده شد 😭

افرین عین پسر منه

پسر منم همینه شبها هم گریه می‌کنه همش

سوال های مرتبط