گرفتی تموم شده؟ ببین خوشگاه رنگشم خیلی خوشگله ولی چون یه کوچولو ابی دیده میشه اگه نگرفتی و تم سبزه رنگشو یه کوچولو عوض کن مثلا یه سبز دیگه باشه
البته واسه من این مهمه که همه چی داد بزنه بچم دختره! شاید یکی براش مهم نباشه و بگه رنگ جنسیت ندارع!
ترکیب رنگاش بنظر جالب نیس
خیلی قشنگه چقد هزینت شد؟
برا دندونی آره به نظرم
خیلی خوشگل عزیزم
چون دختره سفید و صورتی باشن بهتره
خوبه وای چون دختره آبی زیاد جالب نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.