خانوما این بادکنکا قشنگه برا دندونیه دخترم؟

تصویر
۷ پاسخ

گرفتی تموم شده؟ ببین خوشگاه رنگشم خیلی خوشگله ولی چون یه کوچولو ابی دیده میشه اگه نگرفتی و تم سبزه رنگشو یه کوچولو عوض کن مثلا یه سبز دیگه باشه
البته واسه من این مهمه که همه چی داد بزنه بچم دختره! شاید یکی براش مهم نباشه و بگه رنگ جنسیت ندارع!

ترکیب رنگاش بنظر جالب نیس

خیلی قشنگه چقد هزینت شد؟

برا دندونی آره به نظرم

خیلی خوشگل عزیزم

چون دختره سفید و صورتی باشن بهتره

خوبه وای چون دختره آبی زیاد جالب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 مامان 🐣🍪رستا جون🍫🌸 ۷ ماهگی
مامان 🩷ماه من🩷 مامان 🩷ماه من🩷 ۱۱ ماهگی